sâmbătă, 3 martie 2012

Simţire

Un val de flăcări sufletu-mi îngheaţă,
Un lac de lacrimi prinde iarăşi viaţă,
Un gând nocturn în ceaţă mă cuprinde;
Îmi este frig, dar inima-i fierbinte.

O zi trecând e-o viaţă de durere,
O şoaptă doar e-o noapte de mistere,
Un ochi închis ascunde fără vină
Latente râuri, ape cu lumină.

Un nor de griji asupra mea se-abate,
Un stol de gânduri zboară mai departe,
În vânt batista, una doar, se zbate,
Un dor aprins fiinţa mea o arde!

Un pas făcut într-un deşert de ploaie,
Poem de sânge, unul, pe o foaie,
O mână-n vânt zadarnic fluturată,
O stea arzând aprinde bolta toată!

Un zâmbet trist pe-o piatră albă, rece,
Un vârf de ac suind la ora zece,
Un strigăt scurt născând mereu din urmă,
Un suflet cald în care plouă, tună...

Un mistic loc pururi mă-mpresoară,
O vorbă face tot în jur să piară,
Un gest tăcut dup-o cortină neagră
Arată totul, viaţa ta întreagă.

Un drum închis sclipiri mereu adună,
Un vis atins se-nalţă înspre lună,
O şansă doar în viaţă ţi se-arată,
O dată doar iubim, numai o dată!

3 comentarii: